• خانه
  • خدمات
    • صندوق سرمایه‌گذاری
    • شتاب‌دهی
    • مسئولیت اجتماعی
    • آکادمی
  • رویدادها
  • اخبار
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
منو
  • خانه
  • خدمات
    • صندوق سرمایه‌گذاری
    • شتاب‌دهی
    • مسئولیت اجتماعی
    • آکادمی
  • رویدادها
  • اخبار
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
ارسال درخواست
بوت کمپ مدیریت محصول
لینک ثبت‌نام
تاریخ برگزاری:
12 مرداد -23 شهریور
محل برگزاری:
آنلاین-آکادمی آن‌سو
موضوع رویداد:
بوت کمپ مدیریت محصول
هزینه‌ی رویداد:
3 میلیون تومان
سرفصل‌های رویداد
سازمان
مشخصات مدرسین

سارا حلم‌زاده

مشاور مدیریت محصول در کسب و کارهای نوآورانه

جزئیات رویداد

دیریت محصول یک شغل میان‌رشته‌ای محسوب می‌شود. در مشاغل میان‌رشته‌ای، کسب دانش و مهارت کافی در همه زمینه‌ها زمان‌بر است. همچنین در بعضی مباحث منابع آموزشی مناسب در دسترس نیست. ضمن این که با توجه به تغییرات بسیار سریع فضای کسب و کار فناوری اطلاعات، منابع آموزشی به سرعت از رده خارج می‌شوند. در این شرایط، شرکت در دوره‌های آموزشی و کسب اطلاعات مبتنی بر تجربه اساتید به صورت فشرده و منسجم، یکی از روش‌هایی است که به کسب دانش به روز و مبتنی بر تجربیات دنیای واقعی، کمک می‌کند.

دوره‌ی مدیریت محصول (Product Management) آکادمی آن‌سو با هدف آموزش تخصصی نیروی انسانی مطابق با نیازهای شغلی جامعه و اتصال آن به بازار کار در تابستان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. در این راستا با تمرکز بر آموزش عملی و مهارت‌محور، دانش‌پذیران این دوره بر پروژه‌های عملیاتی واقعی کار خواهند کرد و توانمندی‌های خود را ارتقا خواهند بخشید. پس از پایان دوره با توجه به ارزیابی مدرسین از عملکرد شرکت‌کنندگان، افراد به پذیرندگان کارآموز معرفی خواهند شد. این دوره‌ی آموزشی در ۳۶ ساعت از ۱۲ مرداد تا ۲۳ شهریور ماه، با هزینه‌ی ۳ میلیون تومان برگزار می‌شود.

  • ۳۶ ساعت آموزشی
  • مرداد و شهریور ۱۴۰۱
  • ارائه‌ی گواهینامه پایان دوره
  • آموزش بر اساس پروژه‌های عملیاتی واقعی
  • هزینه دوره: ۳ میلیون تومان
  • به صورت آنلاین

جدول زمانبندی رویداد

محتوای رویداد

برای جزییات بیشتر روی سرفصل‌ها کلیک کنید.

سازمان
  1. تعریف سازمان و سطوح بلوغ سازمان
  2. تعریف استارتاپ
  3. تفاوت استارتاپ با سازمان بالغ
بوم کسب و کار
  1. بوم کسب و کار
  2. بیزینس پلن
تحلیل بازار
  1. تعریف بازار و محیط کسب و کار
  2. ماتریس SWOT
  3. پایش رقبا
محصول و فیچر
  1. تعریف محصول
  2. تعریف فیچر
  3. اجزای محصول
  4. چرخه عمر محصول
  5. تعریف فیچر
  6. اولویت‌بندی فیچرها
  7. چه زمانی فیچر را اضافه نمی‌کنیم؟
  8. بعد از افزودن فیچر چه می‌کنیم؟
  9. حذف محصول و فیچر
  10. پرتگاه‌های محصول (سناریوهای شکست محصول)
فرآیند توسعه محصول

ایده‌پردازی: طوفان فکری، مدل اسکمپر، ایده‌ها از کجا می‌آیند؟
ایده‌پردازی: اعتبارسنجی ایده محصول
ایده‌‌پردازی: نیازمندی‌های‌ ایده‌پردازی: اطلاعات، دانش پایه حوزه، زنجیره تأمین، مجوزها
ایده‌پردازی: تحقیقات بازار
ایده‌پردازی: پورتفولیوی محصولات
تعریف محصول: بررسی و تحلیل مشتریان
تعریف محصول: دسته‌بندی مشتریان
تعریف محصول: تعیین پرسوناهای مشتریان
تعریف محصول: تعریف محصول متناسب با بازار
نمونه‌سازی: پروتوتایپ
نمونه‌سازی: کمینه‌‌ محصول پذیرفتنی (MVP)
نمونه‌سازی: ماک‌آپ
تولید محصول: تصمیم خرید، تولید یا استفاده از سایر محصولات
تولید محصول: تهیه نقشه راه
تولید محصول: تهیه بک لاگ و یوزراستوری
تولید محصول: اولویت‌بندی بک لاگ
تولید محصول: تعیین متدولوژی
تولید محصول: طراحی محصول
تولید محصول: تست محصول، نوشتن تست سناریو و تست کیس
تجاری‌سازی و فروش: پکیج کردن محصول در مدل‌های درآمدی
تجاری‌سازی و فروش: برنامه‌ریزی ریلیز
تجاری‌سازی و فروش: تهیه مستندات مورد نیاز تیم بازاریابی و فروش و پشتیبانی
اندازه‌گیری و بهبود: اطمینان از صحت دلیوری و صحت استفاده محصول
اندازه‌گیری و بهبود: بررسی داده‌های مشتریان
اندازه‌گیری و بهبود: تحلیل اطلاعات استفاده از محصول و رفع مشکلات محصول
اندازه‌گیری و بهبود: مدیریت کیفیت محصول

مدیریت محصول و تیم محصول

تاریخچه مدیریت محصول
تعریف مدیریت محصول
انواع مدیر محصول (تفاوت B2B و B2C)
وظایف مدیر محصول و جایگاه در چارت سازمانی
ساختار واحد محصول
معرفی نقش‌های واحد محصول و وظایف آن‌ها
ترندهای مدیریت محصول
تفاوت مدیریت محصول در حوزه‌های مختلف صنایع
مدیریت نوآوری در تولید محصول
اهمیت آینده‌پژوهی در مدیریت محصول
رزومه‌نویسی و مصاحبه کردن و مصاحبه شدن در حوزه محصول

متدولوژی توسعه

تفکر استراتژیک، استراتژی محصول، تفکر سیستمی
تفکر چابک
اسکرام
کانبان
بررسی KPIهای مدیرمحصول، تیم محصول و محصول

طراحی محصول

طراحی محصول
تجربه‌ کاربری

مهارت‌های نرم مدیر محصول

مهارت‌های نرم: مدیریت ارتباطات، مدیریت زمان، مدیریت بحران، مهارت ارائه
مهارت‌های نرم: رهبری و ویژگی‌های مدیر محصول، توانایی حل مسئله
مستندسازی

دانش بازاریابی برای مدیران محصول

انواع بازار، روش‌های تحقیقات بازار، روش‌های دریافت بازخورد، ارزیابی ایده، A/Bتست

دانش فنی برای مدیران محصول

زبان‌های برنامه‌نویسی

ساختار رایج تیم‌های توسعه و رول‌ها

مفاهیم چالشی: تفاوت مهندسی در دنیای فیزیکی و نرم افزاری

مفاهیم چالشی: ارزیابی تیم توسعه

مفاهیم چالشی: بدهی فنی

مفاهیم چالشی: تفاوت مدل تصمیم‌گیری با توجه به بلوغ سازمان

مفاهیم چالشی: اتوماسیون

مفاهیم چالشی: معماری سازمان و معماری نرم افزار

پکیجینگ و ریلیز محصول

کار با داده‌ها: جمع‌آوری داده

کار با داده‌ها: نمایش داده‌ها

کار با داده‌ها: ابزارهای کار با داده

مدرسان دوره

سارا حلم‌زاده

مشاور مدیریت محصول در کسب و کارهای نوآورانه

کتایون سپهری

مدیر شتاب‌دهنده منش

محمدصالح هجینی

مدیر دیجیتال مارکتینگ علی بابا

حسین آیت

مدیر تکنولوژی در شرکت سنجاق

مخاطبین

مدیران محصولی که علاقند هستند دانش خود را گسترش دهند تا بتوانند محصولی که درحال‌توسعه آن هستند، را به شیوه‌ای درست هدایت کنند.

مدیران استارتاپ ها و کسب‌وکارهای کوچکی که امکان جذب مدیر محصول را ندارند و نیاز دارند با گسترش دانش مدیر، وظایف مدیر محصول را به انجام برسانند.

کارشناسان محصول، مالکان محصول و طراحان محصول که تلاش می‌کنند با بهبود توانمندی‌های خود در آینده امکان فعالیت به‌عنوان مدیر محصول را برای خود ایجاد کنند.

مدیران محصولی که علاقه دارند با بهبود توانمندی‌های خود فرصت‌های شغلی بهتری برای خود ایجاد کنند.

برای دانشجویان، اعضای استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها تخفیف در نظر گرفته شده است؛ در صورت تمایل به دریافت کد تخفیف، پیش از ثبت نام، از طریق واتساپ (۰۹۳۰۰۱۴۲۱۱۸) با ما در ارتباط باشید.

ثبت نام در بوت‌کمپ
جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام رویداد می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.
۰۹۳۰۰۱۴۲۱۱۸
[email protected]
به اشتراک گذاری رویداد:
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
رویدادها
اخبار
ارسال درخواست
درباره ما
تماس با ما
بلاگ
کلیه حقوق مادی و معنوی برای شرکت توسعه تجارت الکترونیک خاورمیانه محفوظ می باشد.