• خانه
  • خدمات
    • صندوق سرمایه‌گذاری
    • شتاب‌دهی
    • مسئولیت اجتماعی
    • آکادمی
  • رویدادها
  • اخبار
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
منو
  • خانه
  • خدمات
    • صندوق سرمایه‌گذاری
    • شتاب‌دهی
    • مسئولیت اجتماعی
    • آکادمی
  • رویدادها
  • اخبار
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
ارسال درخواست
کارگاه معماری محتوا
لینک ثبت‌نام
تاریخ برگزاری:
پاییز 1403
محل برگزاری:
بستر آنلاین الوکام و برج فناوری امیرکبیر
موضوع رویداد:
کارگاه معماری محتوا
هزینه‌ی رویداد:
4 میلیون و 500هزار تومان (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده)
سرفصل‌های رویداد
سازمان
مشخصات مدرسین
جزئیات رویداد
ثبت‌نام در کارگاه
درخواست مشاوره رایگان
ثبت نام در وبینار رایگان کارگاه معماری محتوا

درباره کارگاه

دوره جامع معماری محتوا شما را با دنیای هیجان‌انگیز خلق محتواهای خلاقانه و
کارآمد آشنا می‌کند. از تولید محتواهای متنی و تصویری گرفته تا ساخت ویدئوهای حرفه‌ای، با این دوره
می‌توانید به راحتی و سرعت، محتوای باکیفیت تولید کنید. با یادگیری ابزارها و تکنیک‌های پیشرفته هوش
مصنوعی، به یک تولیدکننده محتوای حرفه‌ای تبدیل شوید و کسب‌وکار خود را متحول کنید. این دوره
شما را برای ورود به بازار کار رقابتی و کسب درآمد از تولید محتوا آماده می‌سازد.

  • ۱۲ ساعت آموزشی
  • پاییز ۱۴۰۳
  • ارائه‌ی گواهینامه پایان دوره
  • بخشی حضوری و بخشی آنلاین
  • شهریه دوره: ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده)

دستاوردها

تولید محتوای خلاقانه

تسلط بر تکنیک های تولید محتوا

بهبود نگارش و ویرایش

آشنایی با ابزارهای هوش مصنوعی

آشنایی با روندهای آینده تولید محتوا

برنامه زمانی کارگاه

پنجشنبه ۱۵ آذر

ساعت ۹:۰۰ - ۱۳:۰۰ (حضوری)

جمعه ۱۶ آذر

ساعت ۹:۰۰ - ۱۳:۰۰ (حضوری)

جمعه ۳۰ آذر

ساعت ۹:۰۰ - ۱۳:۰۰ (آنلاین)

محتوای کارگاه

برای جزئیات بیشتر روی سرفصل‌ها کلیک کنید.

جلسه اول
فصل :۱مقدمه ای بر هوش مصنوعی و تولید محتوا
• مفهوم هوش مصنوعی
• کاربردهای هوش مصنوعی در تولید محتوا
• مزایا و چالش های استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا
• اخلاق در هوش مصنوعی و تولید محتوا
فصل ۲: استفاده تحقیقی از راهکارهای هوش مصنوعی
فصل ۳: تولید محتوای متنی با هوش مصنوعی
• سناریو نویسی و Story board
• تولید ایده های محتوایی با استفاده از هوش مصنوعی
• نوشتن مقالات و بلاگ پست ها
• تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی: کپشن، استوری، پست های طولانی
• تولید محتوای تبلیغاتی: بنر، اسلاید، ایمیل مارکتینگ
• تولید محتوا برای وب سایت: صفحات فرود، توضیحات محصولات
• بزارهای تولید متن: Copy.ai ،Jasper.ai ،GPT-4 ،ChatGPT
جلسه دوم
فصل ۴: آشنایی با ChatGPT و انقلاب هوش مصنوعی در صنعت رسانه
  • مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی مولد و تاثیر آن بر صنایع رسانه و تولید محتوا
  • چگونگی تغییر فرآیندهای تولید، گردآوری، و مدیریت محتوا توسط ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT
فصل ۵: پشت پرده تکنولوژی ChatGPT و دیگر ابزارهای هوش مصنوعی مولد
  • مروری بر تکنولوژی‌های پشت ChatGPT، Gemini، Claude و Co-Pilot
  • مفاهیم کلیدی هوش مصنوعی که برای حرفه‌ای‌های محتوا اهمیت دارند
فصل ۶: کاربردهای عملی هوش مصنوعی در تولید محتوا
  • استفاده از هوش مصنوعی برای ایده‌پردازی، نگارش مقالات، و پست‌های شبکه‌های اجتماعی
  • افزایش خلاقیت: چگونگی کمک ابزارهای هوش مصنوعی در ایده‌پردازی، داستان‌سرایی، و توسعه کمپین‌ها
فصل ۷: تسلط بر طراحی درخواست‌ها (Prompt Design) برای توسعه محتوا
  • طراحی درخواست‌های دقیق برای دریافت محتوای بهینه از ابزارهای هوش مصنوعی
  • تمرین‌های عملی بر روی طراحی درخواست برای انواع محتوا (وبلاگ، متن تبلیغاتی، فیلم‌نامه)
فصل ۸: شناسایی محدودیت‌های هوش مصنوعی مولد در فرآیندهای کاری رسانه
  • درک نقاط ضعف هوش مصنوعی: محدودیت‌های خلاقیت، بررسی حقایق، و کنترل لحن
  • نکات ترکیب خلاقیت انسانی با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی
فصل ۹: موارد استفاده از هوش مصنوعی در رسانه و بازاریابی
  • چگونگی استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی سئو، جذب مخاطب، و تست A/B
  • مطالعه موردی از استراتژی‌های محتوا با محوریت هوش مصنوعی در کمپین‌های موفق
فصل ۱۰: مثال‌های واقعی و تمرین‌های عملی
  • تجزیه و تحلیل گام به گام وظایف محتوایی واقعی با استفاده از ChatGPT و ابزارهای مشابه
  • کارگاه‌ عملی: از ایده تا انتشار با کمک هوش مصنوعی مولد
جلسه سوم
فصل ۱۱: هوش مصنوعی در بازاریابی : آینده چیست ؟
  • موج بعدی ابزارهای هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا
  • تاثیر هوش مصنوعی بر SEO ، الگوریتم های رسانه های اجتماعی و شخصی سازی محتوا
فصل ۱۲: شخصی سازی تعریف مجدد تجربیات مشتری با AI
  • نقشه جدید سفر مشتری مبتنی در دوران AI
  • بازاریابی بیش از حد شخصی : حرکت از Persona به Person
  • هوش مصنوعی پیش بینی کننده در درک نیازهای مشتری قبل از بروز آن ها
  • افزایش تعامل مخاطب از طریق بهینه سازی بلادرنگ محتوا
فصل ۱۳: تحلیل پیش بینی کننده و استراتژی های محتوای داده محور
  • استفاده از AI برای تجزیه و تحلیل روند های بازار و پیش بینی نیاز های مشتری
  • ساخت استراتژی های هوشمند تر محتوا با استفاده از داده پژوهی
  • استفاده از AI بدر تحلیل رفتار مشتری و پیش بینی ارزش طول عمر

مدرسان

حسین وحدانی

CMO, Marketing Strategist

سجاد بهجتی

Content strategist

امین حبیبی

Founder of GenBite

مخاطبین

اعضا استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای اکوسیستم نوآوری (توسعه‌‌دهندگان، بازاریاب‌ها و...)

کارشناسان حوزه روابط عمومی و مارکتینگ

علاقه‌مندان حوزه تولید محتوا

برای دانشجویان، اعضای استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها تخفیف در نظر گرفته شده است؛ در صورت تمایل به دریافت کد تخفیف، پیش از ثبت نام، از طریق واتساپ (۰۹۳۹۶۷۴۶۵۶۷) با ما در ارتباط باشید.

ثبت نام در کارگاه
جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام رویداد می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.
02126618506
به اشتراک گذاری رویداد:
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
رویدادها
اخبار
ارسال درخواست
درباره ما
تماس با ما
بلاگ
کلیه حقوق مادی و معنوی برای شرکت توسعه تجارت الکترونیک خاورمیانه محفوظ می باشد.