درباره کارگاه
این دوره برای آشنایی با روابطعمومی نیست، بلکه این دوره مایی که احتمالا روابطعمومی را به خوبی میشناسیم با طراحی استراتژی ارتباطات و روابطعمومی آشنا میکند. در این دوره ما پس از چند ساعت آموزش و چند ساعت تمرین عملی قدرت طراحی یک برنامه ارتباطی را خواهیم داشت و در مسیر تبدیل شدن به یک استراتژیست روابطعمومی قرار خواهیم گرفت.
- ۱۲ ساعت آموزشی
- پاییز ۱۴۰۳
- ارائهی گواهینامه پایان دوره
- جلسات به صورت کاملاً حضوری
- شهریه دوره: ۴میلیون و ۷۰۰هزار تومان (بدون احتساب ۱۰درصد ارزش افزوده)
دستاوردها
آشنایی کامل با استراتژی در روابطعمومی
تمرین عملی و کارگاهی تدوین یک برنامه روابطعمومی کامل
گذر از سطح کارشناسی و ورود به سطح استراتژی و مدیریت برنامه روابطعمومی
برنامه زمانی کارگاه
جمعه ۲۳ آذر
ساعت ۹:۰۰ - ۱۳:۰۰ (حضوری)
پنجشنبه ۲۹ آذر
ساعت ۹:۰۰ - ۱۳:۰۰ (حضوری)
جمعه ۳۰ آذر
ساعت ۹:۰۰ - ۱۳:۰۰ (حضوری)
محتوای کارگاه
برای جزئیات بیشتر روی سرفصلها کلیک کنید.
برنامه روابطعمومی چیست؟
چرا به برنامه روابطعمومی نیاز داریم؟
اجزای اصلی طراحی برنامه روابطعمومی چه مواردی هستند؟
استراتژی ارتباطات چطور به مدیریت بحرانها کمک میکند؟
کارگاه عملی و تدوین استراتژی ارتباطات به وسیله بوم برنامه روابطعمومی
مدرس
سخنرانان
مخاطبین
اعضا استارتاپها و کسبوکارهای اکوسیستم نوآوری (توسعهدهندگان، بازاریابها و...)
کارشناسان حوزه روابط عمومی
برای دانشجویان، اعضای استارتاپها و شتابدهندهها تخفیف در نظر گرفته شده است؛ در صورت تمایل به دریافت کد تخفیف، پیش از ثبت نام، از طریق واتساپ (۰۹۳۹۶۷۴۶۵۶۷) با ما در ارتباط باشید.