درباره وبینار
در شرایطی که ارتباطات خارجی و داخلی کسب و کارها از شرایط بحرانی محیط متاثر شده باشد، هر سازمانی بیش از پیش نیاز به حفظ تصویر خود و غنای ارتباطات با محیط داخل و خارج خواهد داشت.
همچنین هر کسب وکاری در مواجهه با شرایط بحران نیاز دارد منابع انسانی خود که در خط مقدم حفظ یا توقف کسب و کار نقش دارند مراقبت و حفظ نماید تا آنها نیز تمرکز بر وظایف را جایگزین تضغیف انرژی فردی و فرسودگی جمعی نمایند.
بدیهی ست در این شرایط عدم قطعیت، هر کسب و کاری نیاز به انواع سناریوها جهت طی مسیر از پیشگیری تا تصمیم گیری و تدوین استراتژی شرایط بحران نیز خواهد داشت .
که آکادمی آن سو با همین رویکرد سه کارگاه کوتاه مدت در حوزه منابع انسانی، روابط عمومی و سناریو نگاری در شرایط بحران را برگزار می نماید.
- ۴ ساعت آموزشی
- تابستان ۱۴۰۴
- جلسات آنلاین
- شهریه دوره: رایگان (ویژه شرایط بحران)
برنامه زمانی وبینار
چهارشنبه ۲۵ تیر
ساعت ۱۷:۰۰ - ۲۱:۰۰ آنلاین
موضوعات وبینار
۱. چیستی و چرایی ارتباطات بحران
۲. الگوهای جدید تاثیر و نفوذ و شبکههای اجتماعی در بحران
۳. نظریههای پایه
۴. استراتژیهای پاسخگویی
۵. اصول نگارش بیانیه موقت (holding statement) و بیانیههای بحران
۶. سخنگویی در طول بحران
۷. تجارب موفق و ناموفق
۸. تدوین برنامه ارتباطات بحران
۹. بازیابی پس از بحران
۱۰. بایدها و نبایدهای ارتباطات بحران
مخاطبین
رهبران سازمانهای خصوصی و دولتی
سایر علاقهمندان
مدیران ارشد و عامل
مدیران برند، روبط عمومی و بازاریابی سازمانها