درباره کارگاه
تصور کنید دنیایی را که در آن هر محصولی که استفاده میکنید، حکم امتداد وجود خودتان را دارد. نیازهای شما را پیشبینی میکند، با کاراییاش شما را به وجد میآورد و به طور یکپارچه با روال روزانه شما ادغام میشود. این، دوست من، قدرت طراحی محصولِ استثنایی است.
در دنیای پرشتاب امروز که با سیل دائمیِ «اشیا» بمباران میشویم، مردم دیگر به صرف «به اندازه کافی خوب بودن» راضی نمیشوند. آنها خواهان تجربیات شهودی هستند که در سطح عمیقتری طنینانداز شود. آنها محصولاتی را میخواهند که زیبا به نظر برسد، تعامل با آنها جذاب باشد و مهمتر از همه، مشکلات واقعیای را که با آنها روبرو هستند، حل کنند.
اینجاست که شما، طراح محصولِ مشتاق، وارد میشوید. این دوره فقط درباره یادگیری نرمافزارهای فانتزی یا ایجاد تصاویر بصری دلپذیر نیست، بلکه در مورد کشف یک اَبرقدرت است.
توانایی ایجاد پل بین آنچه کاربران ما واقعاً نیاز دارند و راهحلهای نوآورانهای که زندگی آنها را بهتر میکند.
- ۳۰ ساعت آموزشی و ۱۰ ساعت منتورینگ
- پاییز ۱۴۰۳
- ارائهی گواهینامه پایان دوره
- جلسات حضوری و آنلاین
- شهریه دوره:
دستاوردها
رشد صعودی تقاضا برای طراحان محصول
فرصتهای شغلی متنوع
ایجاد محصولات کاربر-محور و افزایش رضایت مشتری
مهارت مورد نیاز برای مدیران، کارشناسان و فارغالتحصیلان جویای کار در حوزهی محصول
برنامه زمانی کارگاه
محتوای کارگاه
برای جزئیات بیشتر روی سرفصلها کلیک کنید.
.۱آشنایی با مفاهیم کلیدی طراحی محصول
.۲مراحل مختلف فرآیند طراحی محصول
.۳نقش و وظایف طراح محصول
.۱روشهای مختلف تحقیقات کاربری
.۲همدلی و درک نیازهای کاربر
.۱ایدهپردازی و خلاقیت در طراحی محصول
.۲حل مسئله و تفکر خلاق
.۳تفکر استراتژیک و تصمیمگیری
.۱طراحی رابط کاربرUI
.۲اصول بصری و طراحی گرافیک در طراحی محصول
.۳ایجاد وایرفریم، نمونههای اولیه
.۴طراحی برای سیستمهای مختلف (وب، موبایل، دسکتاپ)
.۵تسلط بر Figma
.۱دیزاین سیستم و UI kit
.۲اصول دستهبندی اطلاعات و معماری اطلاعات
.۳طراحی برای کاربران با نیازهای خاص (UX)
.۴تست کاربری
.۱اصول مدیریت پروژه در طراحی محصول
.۲برنامهریزی و زمانبندی پروژه
.۳مدیریت منابع و تیم طراحی
.۴همکاری با ذینفعان مختلف پروژه
.۵رویکرد اجایل
.۱معرفی Funnel optimization
.۲دیتای آماری
.۳معرفی KPI
.۱مهارتهای نرم مورد نیاز در طراحی محصول
.۲مهارتهای ارتباطی و ارائه
.۳معرفی وبسایتهای مرتبط با طراحی محصول
.۱معرفی ابزارهای طراحی محصول و چارچوبهای مختلف
.۲ملاحظات فنی و تعامل با تیم فنی
.۳بررسی روندهای نوظهور در طراحی محصول
.۴تجزیه و تحلیل چالشها و فرصتهای پیش روی طراحان محصول در ایران
مدرسان
مخاطبین
صاحبان کسبوکارها و مدیران محصول
طراحان رابط و تجربه کاربری، کارشناسان و مدیران بازاریابی
استارتاپها و علاقهمندان به حوزه و مسائل مرتبط با طراحی و مدیریت محصول
دانشجویان و فارغالتحصیلان رشتههای مدیریت، طراحی صنعتی، فنی و مهندسی
برای دانشجویان، اعضای استارتاپها و شتابدهندهها تخفیف در نظر گرفته شده است؛ در صورت تمایل به دریافت کد تخفیف، پیش از ثبت نام، از طریق واتساپ (۰۹۳۹۶۷۴۶۵۶۷) با ما در ارتباط باشید.