پنل «تیم محصول در عصر دیجیتال» با حضور مدیران محصول و مدیران کسب وکارهای فناورانه حوزه فناوری اطلاعات در سلسله رویدادهای «قهرمانان آینده» برگزار شد. هدف از برگزاری این پنل پرداختن به چالشهای اصلی تیم محصول در ارتباط با سایر همکاران و مدیران بود و به همین منظور نمایندگانی از تیم محصول، از بزرگترین کسبوکارهای کشور، و افرادی به نمایندگی از مدیران این کسبوکارها دور هم جمع شدند و به تبادل تجربیات خود پرداختند.
اختتامیه بوت کمپ مدیریت محصول نیز با ارائهی تیم های منتخب برگزار شد.
این بوت کمپ از ۲۵ آذر ماه آغاز شد و به مدت ۴ هفته ادامه داشت. در این رویداد، آموزش توسط تیم مدرسین در قالب کار گروهی ارائه گردید و افراد بر اساس مهارت و تخصص هایی که اظهار کرده بودند تیم بندی شده و هر کدام از تیم ها بر روی یک سناریو واقعی به عنوان مدیر محصول یک کسب وکار واقعی فعالیت کردند.
در این بوت کمپ ۵ تیم تشکیل گردید که خروجی هر کدام از آن ها نقشه راه محصول یک کسب و کار بود که توسط تیم های منتخب در مراسم اختتامیه برای حضار و داوران به نمایش گذاشته شد.
لازم به ذکر است که از طرف کسبوکارهای تپسی و تخفیفان نیز داورانی در جایگاه پذیرندگان کارآموز حضور یافتند.